czwartek, 10 lipca 2014

Chleb staropolski ? żytnio - pszenny na zakwasie

Nareszcie po fali upałów można było nagrzać piekarnik i upiec chleb. tym razem zrobiłam to za blogowiczką Danusią, ona wyszperała ją u Liski widziała go też u Bożenki, a ja zebrałam wzory u nich wszystkich i  pięknie się upiekł i ...nie czekam do jutra bo lubię ciepły chleb, mimo, ze jutro ma być lepszy:))

jeden posypany czarnuszką, a drugi mąką pełne ziarno.


Po rozpoczęciu wygląda tak


A przepis na niego ściągnęłam u blogowiczek wyżej podanych więc nie będę go przepisywała, kliknijcie na ich imiona i będziecie mieli przepis. nic nie zmieniałam poza tym, ze zrobiłam podwójną porcję. Jak już się piekarnik grzeje to trzeba go wykorzystać.
Teraz tylko wiejskie masło. Ale skąd ? Nie widać hodowców krów  w moim otoczeniu.

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz