niedziela, 14 sierpnia 2016

Włoski deser- bardzo prosty

Latem nie chce sie nam grzać dodatkowo ciepłem piekarnika. Ten deser jest bardzo prosty, a jednocześnie bardzo dobry. Trzeba go wykonać dokładnie według Gennaro Cantaldo. ja tak zrobiłam i był bardzo pyszny. Bez pieczenia. Bez jajek.
Wykonanie wg filmiku GENNARO CANTALDO
a składniki to:
biszkopty
likier amaretto 150 ml
serek ricotta - ile to zależy od naczynia jakie macie przeznaczone na deser - (ja dodałam 1 serek ricotta i jeden mascarpone, bo takie miałam w posiadaniu)
cukier 3 łyżki stołowe ( też zależy od tego ile słodyczy lubicie)
kakao 2-3 łyżki  ( do części sera i na posypanie wierzchu)
dodatki - płatki migdałów, kawałki czekolady i owoce suszone, kandyzowane ( wg uznania)
widelec do wymieszania tego wszystkiego. Wykonać wg autora deseru i włozyć do lodówki na + - 24 godziny -  jeśli tyle wytrzymacie.
No i miłego oglądania i smacznego. A mnie tak się udało wykonać ten deser
Do kawy - pychota


Brak komentarzy:

Prześlij komentarz