wtorek, 31 maja 2016

Ponoć Polacy nie gęsi - Smoothie mangowo-bananowe.

Panuje moda na angielskie nazwy tego co w Polsce jest znane od lat i przyrządzane własnie tak , a nie inaczej, u nas nazywa się to koktajlem, a żeby było nowocześnie to się mówi i pisze smoothie, a znaczy tyle co koktajl.
Ja zrobiłam dzisiaj mangowo- bananowy i smakuje świetnie.
Więc tak - na dzbanek w którym go robiłam tak na 2 osoby to zużyłam

2  banany
1 dojrzałe mango
1 łyżka masła orzechowego - mogą być inne orzeszki ok 10 sztuk
kefir 1/2 litra
1 łyżka miodu - może go nie być bo banan słodki
2 gałązki mięty.
No i mikser czy blender i po wrzuceniu tego do dzbanka, rozmiksować albo z wyczuwalnymi owockami, albo na zupełnie gładką masę
Udekorować miętką i smacznego!
Jeśli upał dokucza schłodzić lub dodać lód.
No i jedno danie z głowy bo to jest sycące- można zjeść z pajdą chleba wieloziarnistego własnej produkcji
A to mój smoothie - polski koktajl.
Smakuje wybornie.
 

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz